maandag 28 december 2009

Jongeren en racisme

Zomaar gevonden, ergens op facebook...

Persoon 1 heeft geen pigment andersvalide die bananen verkoopt gevonden maar vond het wel leuk met X en Y.

Een status van een 13/14-jarig meisje. Geen enkel probleem mee, we kennen allemaal de humor die met 13 of 14 jaar gepaard gaat.
De reacties zijn nog leuker.

Persoon 2:
haha :d

Persoon 1:
want handicap mag nie meer en mindervalide ook niet:o

Persoon 2:
enfin, ik noem het donkerhuidskleurigen :D maar myn stiefmama en zussen etc zyn zo

Persoon 1:
ma ik vind da zotlieve mensen. maja neger kweetnie das gewoon zo kort. aleja neger/pigment andersvalide ? ik kies neger

Persoon 2:
ik vind dat zo gemeen :')

Persoon 1:
maja.. ma vanaf nu zeg ik wel pigmentandersvalide. speciaal voor u

Persoon 2:
xd

Persoon 1:
haha


Ergens diep vanbinnen glimlach ik...

Geen opmerkingen: